Katalog Produktów

Kontakt z nami
"TOPIK" Artykuły Ogrodnicze
Sprzedaż-Serwis
Ul. Gołkowska 33d
05-502 Gołków
NIP 123-048-08-95


Tel.kom: +48 667 985 622
Fax: +48 22 736 30 03
e-mail: info@topik.com.pl

Projekt i wykonanie: foxbit.pl
Witamy www.topik.com.pl
Regulamin

1. Poniższy regulamin określa reguły składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy topik
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu sklepu
3. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep www.topik.com.pl jest dzień odbioru przesyłki przez klienta.
4. Warunkiem koniecznym realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza a w szczególności podanie przez Zamawiającego numeru telefonu i adresu e-mail.
5. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają wliczony podatek VAT.
7. Na wszystkie towary wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT.
8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Składanie zamówienia:

1. Zamówienia są przyjmowane przez formularz zamówieniowy w sklepie www.topik.com.pl
2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówieniowego.
3. Klient dostaje mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu na rachunku całości wpłaty
b) w przypadku przesyłek pobraniowych- w możliwie jak najkrótszym terminie
4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.
5. Zamówienia można składać przez całą dobę.
6.Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie mailem info@topik.com.pl. Klient może anulować zamówienia w dowolnym momencie.
7. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki w zależności od wielkości i formy wysyłki.
8. Przesyłki powyżej 5kg wysyłamy wyłącznie firmą spedycyjną.
9. Cennik usług transportowych (Plik PDF)

Realizacja zamówienia:

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. 2.Zamówienia przekraczające wartość 500 PLN brutto nie są wysyłane w "za pobraniem"
3. Koszt wysyłki jest zależny od jej wielkości, formy nadania - jest określony wg obowiązujących stawek przewoźnika realizującego zamówienie.
4. Możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru w siedzibie firmy.
5. Dowód zakupu (paragon bądź oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki.
6. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski

Gwarancje i reklamacje

1. Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją producenta od 2 do 3 lat
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
3. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
4. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - przesyłka nie może być rozpakowana). Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym.
5. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
6. Ewentualne reklamacje można składać za pośrednictwem sklepu topik. W tym przypadku należy wysłać dokładny opis reklamacji na adres info@topik.com.pl. Następnie konieczne będzie dostarczenie produktu wraz z kartą gwarancyjną lub dokumentem (ksero) zakupu do sklepu.

Uwaga: odsyłane do sklepu reklamacje są na koszt Klienta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

Zaleca się jednak składanie reklamacji w jednym z Autoryzowanych Punktów Serwisowych podanych na stronie producenta http://www.gardena.com/INT/PL/pl/content/service/a_06_02_PLpl.jsp . bądź bezpośrednio w Serwisie Centralnym firmy Gardena serwis@gardena.pl

Ochrona danych osobowych Klientów

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania

Życzymy udanych zakupów
O nas|Produkty|Regulamin|Kontakt|Promocje|Wyprzedaż|Poradnik